Stahovanie posty cez ETRN a posielanie na iny SMTP server.

Martin Kokes martin.kokes na gplus.cz
Středa Prosinec 5 16:21:54 CET 2001

"Pogac Daniel" <dano na tatrasoft.sk> pise v diskusnim prispevku
news:B93268C48AC7D511B97A00A024BE8C2104F3C6 na NTSRV01...
> Situacia:
> Potrebujem vytvorit server na Linuxe pripojeny cez ISDN na Inet.
> Tento server musi stahovat postu od providera kam musim polat ETRN.
> Dalej by som potreboval aby posta co stiahol bola tak ako je poslana na
iny
> SMTP server.
>
> Predstava:
> Linux s ISDN modemom, fetchmail dodvzda sendmailu a ten na iny stroj...

1. potrebujete prislusne MX zaznamy v DNS
 a) pevna IP - to je jasne
 b) promenna IP = + klienta nektere DDNS sluzby
2. fetchmail IMHO postu nestahuje, pouze posila prikaz ETRN
3. sendmail prijme prichozi postu
4. v sendmailu nastavite mail gateway na prislusny pocitac uvnitr site

MK

P.S.: A co pouzit rovnou AntiVir mailgate? Stejne ten antivirus musite nekde
koupit...