tisk na jet direct port

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Prosinec 5 17:49:52 CET 2001

On Wed, 5 Dec 2001, Bares Vaclav wrote:

> Dobry den,
> Mam linux RH 6.2. Snazim se tisknout na tiskarnu HP4000 pres jetdirect port.
> IP adr je napr. 192.168.1.255 port 9100. Na RH 7.2 je to bezproblemove
> nastaveni v printtoolu, ale v 6.2 se toto nastavit neda. Muzete mi poradit
> jak zkonfigurovat system pro tisk na jetdirect , popr. kde se da stahnout
> nejaky sikovny nastroj pro konfiguraci  tiskaren ktery toto umi jednoduse
> nastavit? Omlouvam se za zacatecnicky dotaz.

Tak pokud bude IP 192.168.1.255, tak na tom nepujde tisknout ani v 7.2,
ani nikde jinde :)

Nedovolim si male rypnuti, tady je to ale zrejme nosenim drivi do lesa.

Pokud by tazatel byl seznamen s tim, ze existuje konfiguracni soubor,
rekneme /etc/princap, ve kterem je potreba zmenit jeden radek, aby se
dosahlo potrebneho efektu, tak neni co resit. Bohuzel se doba vyviji tak,
ze k vsemu jsou vyzadovany "rozhrani" a v pripade, ze dany nastroj v
systemu neni je takrikajic v koncich.
Az tehdy se docenuje vyznam "editace v prikazove radce".

Uz jsem sice zcasti odpovedel, ale pro jistotu to zopakuji:
Podivejte se do /etc/printcap na bezicim systemu a konfiguracni zaznamy
preneste do souboru v nastavovanem systemu.

R.V.