sendmail a cenzura

Martin Skarecky linux na magicseven.cz
Středa Prosinec 5 20:06:52 CET 2001

>  p> Muj osobni nazor je ten, pokut jsem zamestnanci dal pracovni
>  p> nastroj a
>  p> tim elektronicka posta ci internet urcite je, tak ho ma pouzivat
>  p> jen
>  p> pro firemni ucely. A tim je jasne odpovezeno ze na nejake soukromi
>  p> nema narok.
>
> To potom ovsem plati i pro pouziti podnikovych toalet, ze?

Abych se take zapojil do debaty kterou jsem trosku rozpoutal.

Dle meho neni na cenzure firemni posty nic spatneho. Obchodni korenspondece
je taky majetkem firmy a nikdo se nepozastavi nad tim kdyz dopis napsany
obchodnim referentem zkontroluje jeho nadrizeny.

Popravde souhlasim i s moznym odposlechem telefonich hovoru, protoze jak
chcete jinak zarucit ze referenti slusne komunikuji  se zakazniky,
nedomlouvaji si vlastni provize na ukor zamestnavatele, popr. nerikaji
konkurenci nasi obchodni taktiku.

A co se tyce soudnich sporu, tak napr. ve statech byl uz soudne uznany
precedent ze zamestnavatel ma pravo nahravat hovory svych zamestnancu.

Me popravde pride plno lidi jako magori, jak se boji o svoje soukromi, ale
ja se proste nebojim, nic neskryvam, nic nedelam, tak se nemusim bat ze
nekdo nahraje muj telefoni hovor.

Nevim, jestli je pravda neco o voice-analyzerech ktere reaguji na urcita
slova (bomba apod), ale ja muzu klidne rict slovo bomba pred kazdym hovorem,
at si poslouchaj ty analyticky jak ukecavam ceny nebo se bavim co budem
varit v nedeli.

Proste si myslim, ze spis nez pravo na soukromi by melo byt v popredi pravo
na ochranu pred temi lidmy, kteri se boji odhaleni sveho soukromy prave
proto ze delaji neco co by delat vubec nemeli....

Ale to uz odbihame trosku moc od tematu...........

Dekuji tem dvoum lidem, kteri mi poradily jako na to, bohuzel je nemuzu
jmenovat protoze uz nevim kteri to byly, metody nakonec nebylo zapotrebi
protoze vse vyridila skryta kamera a casosberne video a myslite ze je skryta
kamera na pracovisti  utokem na vase soukromi nebo ochranou investic
majitele ? neschovavaj se za ochranu soukromi jen flakaci a podvodnici ?

no sorac ze jsem se tak trosku moc rozjel, ale nejak jsem citil nutnost
vyjadrit se k tomu co zde bylo napsano, protze z vetsinou veci nemuzu
souhlasit, omluvte moji "kvalitni" pravopis, ale nektere veci nejsou zrovna
moji silnou strankou.

S pozdravem
    Martin Skarecky
    maska na magicseven.cz