NVidia - nove drivery

Jiří Mlíka jmlika na volny.cz
Středa Prosinec 5 21:06:32 CET 2001

Josef Stengl wrote:

> Mohl bys strucne nakopnout co to je backingstore (resp k cemu) a jak se to
> zapina (jo ja vim, jsem linej si to najit sam).

     Jo, to sis vybral toho pravýho :-), já sám tomu moc nerozumím. Vždycky
jsem si myslel, že si to někam do paměti schovává tu část obrazu, která se
překryje jiným oknem, aby ji to mohlo rychle obnovit, až se zase odkryje.
     Nedávno se mi stalo, že jsem si spustil nějaký program, který mi
zobrazil hlášku, že pokud nezapnu "backingstore", tak bude scrollovat
pomalu. Dokonce mi i napověděl, jak se to zapíná.

 Do XF86Config-4 do sekce  "Device" se přidá: Option "backingstore"

 např. můj konfig. soubor:

Section "Device"
    Identifier  "RIVA TNT2"
    VendorName  "MSI"