Mutt v debian/testing a cestina

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Středa Prosinec 5 23:11:02 CET 2001

On Wed, Dec 05, 2001 at 10:24:06PM +0100, Pavel Machek wrote:

> Udelal jsem apt-get update/upgrade, a v muttu prestala chodit
> cestina. Tvrdosijne pise \123 misto ceskych znaku. Muttrc mam:
>
> Nevite nekdo co s tim? (Ve starsi versi to chodilo ok....) Novy mutt
> je Mutt 1.3.23i (2001-10-09).

A co nastavení localů? Každopádně mně to funguje (stejná distribuce,
stejná verze Muttu).

> 								Pavel
> --
> "I do not steal MS software. It is not worth it."
>                                 -- Pavel Kankovsky

Tohle je dobrý, to si dám taky do signatury. :-)

S pozdravem

Marcel Kolaja                              http://www.fi.muni.cz/~xkolaja/
NLPlab FI MU                                        http://nlp.fi.muni.cz/
"MS is a lot better at making money than it is at making good operating
systems."       -- Linus Torvalds