apache-1.3.14 a <Files>

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Středa Prosinec 5 23:28:03 CET 2001

DD / DV !

 bojuji s takymto problemem :

Situace :

 - mam adresar, jehoz absolutni cesta ja /www/domena/cenik.
   V tomto adresari jsou soubory pojmenovane
   ABCuvxy_zD.exe nebo ABCuvxy_zK.exe.
 - Symboly u, v, x, y, z je nutno nahradit cislicemi 0 az 9.
 - oba typy souboru MUSI byt v jednom adresari, lepe receno
nemam moznost jejich umisteni menit.

Problem :

 - chci, aby soubory ABCuvxy_zD.exe byly pristupne pouze
pod heslem. Tedy, kliknu-li na odkaz na strance, aby
vyskocil dialog User/Password.

 - predpokladal jsem, ze toho dosahnu nasledujicimi volbami
konfigurace apache :

 httpd.conf :

	<Directory "/www/domena/cenik">
	    AllowOverride All
	</Directory>

 a v adresari /www/domena.cenik souborem .htaccess :

	<FilesMatch ABC0111_1D.exe>
	    AuthType Basic
	    AuthName "Cenik"
	    AuthUserFile /usr/local/auth/test.passwd
	    Require user dealerABC ABCdealer
	</FilesMatch>

 Priznaky :

 - po restartu httpd se kliknutim na odkaz symbolizujici
ABC0111_1D.exe neobjevi autentizacni dialog, ale nabidka k
ulozeni souboru :o(  Browser jsem samozrejme restartoval.

 - v logu nic zvlastniho neni ...

 Heeelp !
			diky
				Z.P.