apache-1.3.14 a <Files>

Čtvrtek Prosinec 6 08:28:33 CET 2001

Zdenek Pizl píše:
> Situace :
>
>  - mam adresar, jehoz absolutni cesta ja /www/domena/cenik.
>    V tomto adresari jsou soubory pojmenovane
>    ABCuvxy_zD.exe nebo ABCuvxy_zK.exe.
>  - Symboly u, v, x, y, z je nutno nahradit cislicemi 0 az 9.
>  - oba typy souboru MUSI byt v jednom adresari, lepe receno
> nemam moznost jejich umisteni menit.
>
> Problem :
>
>  - chci, aby soubory ABCuvxy_zD.exe byly pristupne pouze
> pod heslem. Tedy, kliknu-li na odkaz na strance, aby
> vyskocil dialog User/Password.
>
>  - predpokladal jsem, ze toho dosahnu nasledujicimi volbami
> [...]
	Začněte dokumentací k apachovi, umí tahle verze FilesMatch
nebo jenom <Limit GET POST>? Jak byl vygenerován test.passwd? Může to vůbec
fungovat - funguje to jinde nebo přesně podle dokumentace? Máte modul
auth_module? Když vyjmenujete
AllowOverride AuthConfig Limit
změní se chování? Proč vůbec nechcete novější apache (19 a víc)?

Pak se podívejte na hlavičky sám:
telnet www 80
HEAD /url/ HTTP/1.1
Host: vas.w.w.w
Connection: close

Pokud jsou hlavičky v pořádku, může být chyba v klientovi.
HTTP/1.1 401 Authorization Required
je správná odpověď.