Communicator + Courier + Qmail

Jozef Hitzinger hitzinger na phobos.fphil.uniba.sk
Čtvrtek Prosinec 6 13:17:16 CET 2001

On Thu, 6 Dec 2001, Mario Mikes wrote:

> Je to skutocne tak vdaka. Je pravda , ze je to problem Qmail-u , nejako
> som nenasiel ziadny patch ?

Nie, to sme sa nepochopili, qmail je ok.

Qmail ma dobry Maildir support, to ze miesto 9*nieco vyraba teraz 1**nieco
je presne ako ma byt. Ale autori imap a pine-maildir-patchu s tym
neratali, ocakavali ze vsetky nazvy mailov budu rovnako dlhe (teda ich
cast po prvu bodku).

Patchovat treba imap a pine-maildir.patch, opravy su myslim k dispozicii.
Alebo prejdite vsetky svoje maildiry a premenujte spravy co zacinaju na 9
tak aby zacinali 09 a bude to zas nejaky cas (cca 300 rokov) ok aj bez
patchovania. Dovtedy nas zrusi Y2038 bug takze je to asi jedno ;).

--
jozef  :-)