Ako zaparkovat aplikaciu

Radovan Garabik spam na melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Prosinec 6 14:18:21 CET 2001

Ond?ej Sur? <sury.ondrej na globe.cz> wrote:
 : jaroslav.brandis na softec.sk (Brandis Jaroslav) writes:

 :> Nema niekto tip ako sa da interaktivna aplikakcia pustena cez telnet
 :> presunut do pozadia a pri opatovnom prihlaseni si ju prevziat spat na
 :> terminal ?

 : ondrej na druid:~$ apt-cache show screen
 : Package: screen

 : ondrej na druid:~$ apt-cache show detachtty
 : Package: detachtty

atlas15:9:~% apt-cache show twin
Package: twin
 Twin has a built-in window manager and linux console emulator.
 Has X11-style networked server capabilities:
  programs started remotely can connect to twin using sockets.
  Runs on the linux console, on itself, on X11 display,
  can attach/detach on-the-fly to a display
  and supports multiple simultaneous displays.
 Custom VGA font are provided for a better look under X11.

| Radovan Garabik  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph . uniba . sk       |