MRTG a gigabitove rychlosti

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Čtvrtek Prosinec 6 19:41:20 CET 2001

> David Rohleder wrote:
> :
> : Proc si myslite, ze ta zarizeni maji 32bit countery? :-)
> :
> Treba v pripade 32-bitovych Linuxu to vim celkem jiste.
> Na ftp.linux.cz pretekal 100Mbitovy interface po 5 a neco minutach.
> Jak jsou na tom Cisco Catalysty, to fakt nevim. Spis je otazka,
> jak je na tom SNMP s promennymi typu Integer a jejich velikosti.
>
> -Y.

nove mtrg pocita v 64bitech. SNMPv2c definuje specialni miby (64
countery).
Takze pokud zarizeni/SNMP server toto podporuje nemel by byt problem.

z dokumentace k MRTG (2.9.10)

SNMPv2c
         If you have a fast router you might want to try to poll
         the ifHC* counters.  This feature gets activated by
         switching to SNMPv2c. Unfortunately not all devices
         support SNMPv2c yet. If it works, this will prevent your
         counters from wraping within the 5 minute polling
         interval. As we now use 64 bit instead of the normal 32
         bit.

D. Toman