Problemy se Sambou

Matej Cepl ceplma00 na yahoo.com
Čtvrtek Prosinec 6 19:36:54 CET 2001

Dobrý den,

nějak jsem se naprosto zamotal se sambou (2.0.10.* z distribuce
RH7) a ať brouzdám jak brouzdám skrze BROWSING.txt DIAGNOSIS.txt
(tam se zasekávám někde kolem bodu 8 -- Windowsy mi prostě
nahlásí, že nemají síť, ale tam jednak nemám DIAGNOSIS-Win.txt :-) a
kromě toho ať hledám, tak všechno vypadá v pořádku) tak nic.

Bohužel, všechny logy a konfigurační soubory mají cca 27kB, takže
se mi to nechce posílat do konference. Najde se nějaký
dobrodinec, který se nade mnou smiluje a vyřídí si to se mnou po
emailu, prosím?

	Děkuji

		Matěj

--
Matej Cepl, ceplma00 na yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

The American Republic will endure, until politicians realize they
can bribe the people with their own money.
	-- Alexis de Tocqueville