Poznamka k clankum o informacnich technologiich v Mlade Fronte Dnes

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pátek Prosinec 7 09:12:16 CET 2001

On Fri, Dec 07, 2001 at 08:29:41AM +0100, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	To je ten sasek (pardon vizionar), ktery tvrdil, ze 640kB musi stacit
> kazdemu a ze Internet je neco horsiho nez underground a ze jedina cesta
> vpred je MS Network? (V roce 1996 (behem 1.5 mesice) doslova obratil o
> 180 stupnu)

 Presne. Pamatuji se, ze jsem mel svou web stranku drive nez Microsoft
 a ted uz nekolik let slysim jak Bill stvoril internel. Zajimalo by
 mne co by mi ten clovek rekl na otazku co je to Gopher :-)

        Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/