Hodne RAM a porad swapuje

Pátek Prosinec 7 11:05:24 CET 2001

On Fri, Dec 07, 2001 at 10:58:20AM +0100, Lukes Zdenek wrote:
> Chtel jsem se zeptat na nasem serveru mame pres 1GB RAM, pri vypisu
> pameti (free) se mi zobrazi ze ma 100MB naswapovaneho na disku.
> Pritom fyzicke pameti ma jeste asi 40MB volne a nacacheovane ma okolo
> 600MB. Poc mi pouziva swap kdyz vlastne nemusi ???

Pretoze chce. Zda sa mu byt vyhodnejsie hodit na swap to co dlho
nepotreboval a tak teda uvolnit pamat na chache, ktorej nie je nikdy
dost.

> Server jede na RH 7.1, jadro 2.4.16, standartni funkce mail, apache,
> databaze.

Su to vsetko veci, ktore robia hodne z diskom ( ak je dostatok
poziadavok).

Windows&Office jsou jako droga. Krasny a prijemny prvni dojem,
zvyknes si a nemuzes uz bez nich zit.
A pak zacnou prichazet vedlejsi ucinky ...