BG: kam to ten fetchmail strka :-))?

Jiri Cvrk cvrk na mistral.cz
Pátek Prosinec 7 12:50:49 CET 2001

dd,
uz jsem dlouho neprisel s bg dotazem:

Uz mi chodi pppd, diald, squid. Ted i vidim, jak fetchmail vynuti pripojeni postu pekne NEKAM stahne, pak se zavesi.. Ted bych jeste potreboval z nejake Win stanice tu postu z linuxoveho stroje, ktery zajistuje naznacene spojeni pro malou LAN stahnout.

Kam to ten fetchmail dal?
Jak to odtud dostanu do tech outluku?

Ve sve nebetycne naivite jsem zadal mailserver na stanici IP adresu toho linuxoveho stroje, a ...nic.
Je to rh7.1 standardne instalovany. Squid a diald jsem nejak dobastlil, nemohu rici, ze bych to tam nainstaloval :-). Jsou to me prvni pokusy a tak doufam v shovivave a jemne zachazeni a zvlaste pomocnou ruku, nenohu :-).

Dik.

j.c.

p.s.
z .fetchmailrc:
user "pixl" ther with pasword "pixpass" is novak here