podivejte se na tuhle manipulaci

jan.navratil na ct.cz jan.navratil na ct.cz
Pátek Prosinec 7 14:10:56 CET 2001

> nojo, pro tebe, ale predstav si nejakyho normalniho
> americkyho rodice, ktery napise program ve wordu a podiva se
> outlookem pro postu. Tak, jak je to uvedeny, to vypada jako
> uplne normalni sdeleni nejakyho opatrnyho rodice a veril
> bych tomu, ze spousta tech, co to budou cist, na to zabere.
>
> Pavel

dobry den,

IMHO nema takovy otec sanci - syn se mu do obliceje vysmeje jak je
zaostalej a vyhodi lilo aby si otec myslel ze ma system Win-only - to je
prakticka vec... Jinak pokud jste si zkouseli klikat na ty odkazy tak je
NAPROSTO jasne ze jde o joke - napriklad link na tvurce Linuxu - onoho
ruskeho hackera ci jak to bylo popisovano -> dostane Vas k fotce Silvestra
Stalone... - toho uz ten amik dozajista zna.. :)

myslim ze je zbytecne uz toto tema rozebirat

Jan Navratil