tiskarna HP940c + CUPS + tisk

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Pátek Prosinec 7 16:51:52 CET 2001

wrote:

> zkuste se podivat na stranky
> http://www.linuxprinting.org, najit si tam v databazi
> tuhle tiskarnu a pri zvoleni ovladace cdj970 vam to
> nabidne vygenerovani PPD souboru. Jake ale bude mit
> rozliseni, to netusim... Budu rad, pokud date vedet...

Jeste nez se pustim do zkouseni, chtel bych si osvetlit
nekolik detailu.

 - vygeneroval jsem si PPD do CUPS. ulozil a vsiml si, ze
to tam pouziva nejaky jiny nez standardni filtr nazavany
cupsomatic.
To je perli skript, ale patrne mi to nebude fungovat, nebot
chce otevrit jakysi PPD (asi modul enbo co), kteryzto na
masine nemam.
Ten bych tedy asi nekde mel najit a nainstalovat.
Predpokladam, ze to bude foomatic*rpm. Ale ten zase chce
nejaky perl-Storable a podobne, a ty uz pro RH-7.x nejak
najit nemohu.

Vite nekdo, kde to roste v rpm forme. Nemam chut si
zasvinit disk primou instalaci, kdyz to nebude nutne ...

						Z.P.