AC97 && VIA K7T PRO2 266

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pátek Prosinec 7 20:43:05 CET 2001

  Dobry den,

> Bud kernel_modul nebo ALSA. To je jednoduche ne?
>
> David akorat ukazuje jak to se resit obema zpusoby.
  Presne tak,

  Prijde na to, nektere karty jedou lepe s ALSou, nektere zase s OSS (To je
proste fakt, treba pod OSS me karty nefici 48KHz, pod ALSOU treba nejela
nejaka starsi Yamaha...)
  Takze treba vyzkouset, podle me to proste 82cxxx neni a bude treba ALSA,
ale je mozne, ze se mylim.

> skim
PS: Kdo jste vcera nebyl trochu protahnout telo na bezkach, nevite o co jste
prisli ;-)
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz