sendmail a cenzura

Petr Klimovic pizi na jinak.cz
Pátek Prosinec 7 21:12:51 CET 2001

 MS> Dle meho neni na cenzure firemni posty nic spatneho. Obchodni
 MS> korenspondece je taky majetkem firmy a nikdo se nepozastavi nad
 MS> tim
 MS> kdyz dopis napsany obchodnim referentem zkontroluje jeho
 MS> nadrizeny.

Jenomze je rozdil, zda mu to ten podrizeny prinese, nebo jestli onen
nadrizeny rozlepuje obalky na podatelne.

 MS> Popravde souhlasim i s moznym odposlechem telefonich hovoru,
 MS> protoze
 MS> jak chcete jinak zarucit ze referenti slusne komunikuji  se
 MS> zakazniky,
 MS> nedomlouvaji si vlastni provize na ukor zamestnavatele, popr.
 MS> nerikaji
 MS> konkurenci nasi obchodni taktiku.

Snad vyberem tech spravnych zamestnancu. To pak neni zamestnani ale
koncentrak. Spoluprace se buduje na duvere.

 MS> Me popravde pride plno lidi jako magori, jak se boji o svoje
 MS> soukromi,
 MS> ale ja se proste nebojim, nic neskryvam, nic nedelam, tak se
 MS> nemusim
 MS> bat ze nekdo nahraje muj telefoni hovor.

No vidite a proc ostatni podezrivate, ze jsou jini a ze je potreba je
nahravat?

 MS> Proste si myslim, ze spis nez pravo na soukromi by melo byt v
 MS> popredi
 MS> pravo na ochranu pred temi lidmy, kteri se boji odhaleni sveho
 MS> soukromy prave
 MS> proto ze delaji neco co by delat vubec nemeli....

Jenomze ochrana soukromi neimplikuje ze neco skryvam.

 MS> myslite ze je skryta kamera na pracovisti  utokem na vase soukromi
 MS> nebo ochranou investic majitele ? neschovavaj se za ochranu
 MS> soukromi
 MS> jen flakaci a podvodnici ?

Ne, neschovavaji.

Petr

... Za kazdym uspechem muze je zena, ktera nema co na sebe.