Linux bez HDD (ne tak uplne)

Ladislav Strojil bwian na seznam.cz
Sobota Prosinec 8 13:52:59 CET 2001

Zdravim,

mam takovy divny dotaz.

Chtel bych obcas pouzit svuj pocitac jako mp3 prehravac. :-)) Akorat mi
vadi, kdyz mi do toho huci dva harddisky. Mam velice tichy zdroj i vetrak
nad procesorem, ty v podstate neslysim, hlavni slozka jsou prave HDD.

Jeden HDD zastavim v pohode pomoci hdparm -Y, neni na nem nic duleziteho,
co by system chtel cist sam od sebe.

Horsi je to s hardiskem, na kterem je /.

Premyslel jsem, jestli jde nejak udelat to, ze bych si vytvoril nejaky
virtualni disk v RAM, do neho nakopiroval nejake ty MP3, zastavil HDD a
nechal to hrat.

Jenze to by vyzadovalo, aby zadny logger atp. nezapisovaly na disk.

Nekde jsem kdysi cetl, ze se da Linux provozovat spusteny z CDROM, coz by
bylo neco na ten zpusob.

Nemate nekdo nejaky napad, jak toho "co nejsnaz" docilit?

Dik za kazdou radu,
Lada

--
Ladislav Strojil