pristup k X serveru na RH >6.X

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Sobota Prosinec 8 18:36:20 CET 2001

Prosim o nakopnuti uz jsem uplne zblbly
ze cteni veskere dokumentace o magic-cookies, PAMu ,suid apod..

Na stroji kde je RH6.0, ale stalo se to i na RH7.0  po jiste dobe neni
mozne spustit X-ka pod normalnim uzivatelem (pravda ty stroj e zazily
leccos i par nekorektnich vypnuti, ale zda se, ze se zase FS dal do
poradku). Porad to tvrdi, ze selhala autentizace.

Proto vas prosim, muzete nekdo shrnout, na zaklade kterych mechanismu a
souboru pracuje autentizace X-serveru v RH >6.X ?
tedy co vsechno musi system kontrolovat, aby se spustil byl treba jen holy
Xserver ?

Kontroloval jsem, .Xauthority, nekolikrat vytvoril znova, porovnal
pam.d/xserver , kontroloval pristupy ke konzoli apod ale porad nic.
neni mi uplne jasne, co dela binarka Xwrapper, ale podle rpm -V se
nezmenila, tak uz fakt nevim. Asi se obcas nakopne neco o cem nemam tuseni
;-)

podotykam, ze RTFM jsem uz udelal (dost dlouho) a nejsem z toho moudry.

Diky
*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (0204) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *