Linux bez HDD (ne tak uplne)

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Neděle Prosinec 9 01:10:39 CET 2001

Ladislav Strojil wrote:

> Zdravim,
>
> mam takovy divny dotaz.
>
> Chtel bych obcas pouzit svuj pocitac jako mp3 prehravac. :-)) Akorat mi
> vadi, kdyz mi do toho huci dva harddisky. Mam velice tichy zdroj i vetrak
> nad procesorem, ty v podstate neslysim, hlavni slozka jsou prave HDD.
>
> Jeden HDD zastavim v pohode pomoci hdparm -Y, neni na nem nic duleziteho,
> co by system chtel cist sam od sebe.
>
> Horsi je to s hardiskem, na kterem je /.
>
> Premyslel jsem, jestli jde nejak udelat to, ze bych si vytvoril nejaky
> virtualni disk v RAM, do neho nakopiroval nejake ty MP3, zastavil HDD a
> [...]

 Muzete zkusit http://noflushd.sourceforge.net , ne ze bych to tedy nekdy
osobne zkousel.

 Lubos Lunak
--
 l.lunak na email.cz ; l.lunak na kde.org
 http://dforce.sh.cvut.cz/~seli

Linux je hlavne o svobode a moznosti volby. Proto pouzivejte twm, xterm a sh.
Jen luseri pouzivaji nepouzitelne osklive nenazrane neefektivni prostredky;
twm, xterm a sh jsou nejlepsi a tomu, kdo to nechape, vysvetlete, ze je magor.