instalace RH 7.1 na IBM TP 760EL

Neděle Prosinec 9 18:18:16 CET 2001

On Sat, 8 Dec 2001, Frantisek Strupl wrote:

> potreboval bych nainstlovat $SUBJ, ale mam problem. Tento notebook ma
> pouze CD-ROM, z ktereho navic nejde bootovat. Pokusil jsem se tedy spustit
> instalaci rucne z CD z adresare /dosutils pomoci autoboot.bat. Notebook ma
> 48 MB RAM a tak se zacne spoustet Anaconda v grafickem rezimu. V tom je
> ale kamen urazu, protoze X-ka poradne nenabehnou a misto nich se objevi
> neco na zpusob rozsypaneho caje. Potreboval bych tedy poradit, jak z CD
> spustit spustit instalaci v textovem modu, kdyz z nej nemuzu nabootovat.

Ten samy nb, ale RH 6.2 a misto rozsypaneho caje uplne cerna obrazovka. :)
(Zajimave je, ze po instalaci uz X funguji normalne.)

Jak to udelat s autoboot.bat nevim presne, ja pouzil bootovaci disketu
a zadal patricny parametr (tusim, ze text). Takze bud udelat bootovacku,
nebo podobny parametr vnutit do mista, kde autoboot.bat vola loadlin.