Re: modprobe sound

Sad0ur sad0ur na seznam.cz
Neděle Prosinec 9 21:26:44 CET 2001

Dne 9. prosinec 2001, <linux na linux.cz> napsal:

> Zadal jsem si do modules.conf ovladace na zvukovku SB 16.
> Zvukovka funguje po zadani modprobe sound na konzoli,
> navic musim byt root, tj. su a heslo.
>
> Neni to prave to prave orechove a uz vubec se mi nelibi rikat
> root heslo detem, aby jim sel zvuk.
>
> Kam si mam pridat modprobe sound v konfiguracnich souborech?
> Pokud ho pridam do modules.conf, tak generuje chybove hlasky,
> napr. pri spusteni ppp.
>
> Mam SuSE 7.2.

zdravim

muzete si treba vytvorit skript na loadovani/unloadovani modulu pro
sb:

#!/bin/sh
case "$1" in
 start)
  modprobe sound
 ;;
 stop)
  rmmod vsechny moduly,ktere "modprobe sound" naloaduje
 ;;
esac

a nalinkovat ho do runlevelu,ktere pouzivate
nevim presne,jak je to na suse,ale na debianu se skripty vetsinou
umistuji do /etc/init.d/ a linkuji se do /etc/rcX.d (X = cislo
runlevelu). na suse se budou jmenovat urcite nejak podobne
(linky s nazvem SXXyyyyy sou spousteny s parametrem "start" a KXXyyyy
s parametrem "stop". cislo XX je kvuli poradi,v jakem se maji
spoustet)

Seznam Prace - Hledate praci nebo menite zamestnani? http://prace.seznam.cz