Poznamka k clankum o informacnich technologiich v Mlade Fronte Dnes

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Neděle Prosinec 9 18:45:21 CET 2001

On Fri, 7 Dec 2001, Miroslav Petricek wrote:

> Co může být destruktivnější než to, že vir smaže uživatelova data ?

Když smaže OS, celý HD.

> Jsou věci lehce nahraditelné a obtížně nahraditelné. Knihovny a systém
> lze nahradit celkem snadno, ovšem nezálohovaná data většinou nikoliv.

Data si máte zálohovat.
Takže pokud mi někdo kompletně smaže nějakého uživatele není problém ho
vytvořit znovu, ovšem pokud vám něco poškodí OS (stalo se mi neopatrností
jsem přepsal HD s linuxem na svém proxiserveru) tak to potom dáváte týden
dohromady (vytahat zálohy a nastavit hromadu konfiguračních souborů aby se
to chovalo jako předtím).

Ono taky hodně záleží kde a jak jsou uložená důležitá data, a zda je více
práce s obnovením záloh OS nebo dat uživatelů.

|            Ostrava                     |
| e-mail soban(zavináč)centrum(tečka)cz  |