SMSSEND hlasi chybu ...

Tomas Knaifl knaifl na iinfo.cz
Pondělí Prosinec 10 09:26:01 CET 2001

> Zdravím, potřeboval bych poradit, co dělat s programem SMSSEND, když
> při posílání SMS na Eurotel hlásí následující chybu:
>
> SmsSend Error in Execute : Substitution name not found in params :
> RTGetInput-1
>
> Je to verze 2.9, skripty mám alespoň podle smssend update aktuální, na
> Paegas
> odesílání funguje.
>
> Může mi někdo napovědět?
>
> Jo, odesílám to takto SMSSEND EUROTEL.SMS 602 xxxxxx "text"
>
> Předem díky za váš čas.
>
> Roman Julius
> rjulius na seznam.cz

Zdravim...
SMSSEND bohuzel nejde na branu Eurotelu pouzit (duvod se tu jiz probiral,
protoze jmena prvku ve formulari jsou dynamicka)... Podobny problem jsem
jiz resil drive, tak jsem psal primo autorovi skriptu eurotel.sms, ktery
uvedl, ze ve stavajaci verzi to neni mozne "nasimulovat" a ze snad nekdy
az v pristich verzich SMSSendu.

Pro posilani SMSek na Eurotel (a vubec na ostatni operatory) by mel platit
postup vytvorit si ucet na nejakych "univerzalnich" smsbranach v zahranici
a pouzivat jejich .SMS skript, prilozeny k smssendu. Ma to bohuzel tu
jednu zasadni nevyhodu, ze vetsina (neli zadna) neposkytuje delsi nez asi
120-130 znaku / zprava.

s pozdravem
Tomas Knaifl