Poznamka k clankum - Bill Gates

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Pondělí Prosinec 10 09:59:52 CET 2001

> hmm  never vsemu co se povida :o)

co je pravda sa uz tasko dozvieme ale je to nepodstatne.

> Ono jde o to, ze ne kazdy pocitacovy genius umi to ostatni. {ridit
> firmu, ekonomiku apod.}

ono ludia ako masa su blbi jak dela z dobrov reklamou a marketingom
mozes z uspechom predavat aj balene hovna a ludia sa este budu cudovat
tim co si to nekupia ;)

> Kazdopadne genium pomaha treba i open source :o)

no BG hlavne zavidim jeho zaludok je bi som tolko zvratou v nazoroch a
vo vyhlaseniach nezvladol.

> btw: staci zacit a pak to jde samo - tim se vytvori i kontakty, penize
> a vsechno ostatni.

To ano ale spravne postrknutie ta dokaze katapultovat rychlo dopredu.

--
Traja nejnebezpecnejsi lidia
		1. Programator, ktory drzi v ruce pajkovacku.

--
"Ste svedkami nekonecnej spravodlivosti noveho storocia.
K smrti vyhladnuty civilisti cakaju, az budu zabity"