Poznamka k clankum - Bill Gates

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Pondělí Prosinec 10 10:07:21 CET 2001

> -> Pravdu povediac, zriedkavost novych idei je jedna z veci,
> -> co mi na Open Source svete dost vadi.

na prerazenie dobrej myslienky potrebujes stale vedsiu firmu inak to
skonci v stadiu ze to ma len par recesistov.

> [...]
> -> vzdy o nasledovanie inych, otvorenu implementaciu proprietarnych
> -> veci, nejake evolucne vylepsenia, ale _skutocne_ nova
> -> technologia sa vidi zriedka, ak vobec. A akonahle sa nieco
> -> podari doviest do pouzitelneho stavu, okolity svet je davno
> -> niekde inde. Z tohoto cyklu sa zatial akosi nevieme dostat.
> -> Dovody su vcelku zrejme a asi ich netreba zvlast rozvadzat.
>
> Obcas sa niekto pokusi aj z toho dostat ale dobre vies co cakaju
> pouzivatelia vacsinou najviac od open-source: kompatibilitu s M$.
> open-source SW je teda v pozicii ked casto MUSI pokracovat a v takom

No oni to ani moc necakaju len im je vtkane do hlavy jak to ma "vyzerat"
a co je prenich dobre. a potom to zacnu vyzadovat. A nejedna sa len o SW
ci HW ale aj o oblecenie ..... vies co to je ked chodis na prvi stupen
ZS a nepozeras Pokemonou? a tak je to zo vsetkym
--
Traja nejnebezpecnejsi lidia
		1. Programator, ktory drzi v ruce pajkovacku.

--
"Ste svedkami nekonecnej spravodlivosti noveho storocia.
K smrti vyhladnuty civilisti cakaju, az budu zabity"