Sirenie virusov v prostredfi GNU/Linuxu

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Pondělí Prosinec 10 11:18:55 CET 2001

> Takze tu ostava posledny rozdiel: kvalita ochrany systemu. Virus ma
> system oddeleny od pouzivatelov ovela viac ako M$ Win*. Takze
> pouzivatel v M$ moze sposobit viac skody systemu aj ostatnym ako je to
> napr. v linuxe.

tak bacha na win NT mi nesahaj je to jedina pouzitelna sracka od MS tym
ze ich moj predchodca presadil (ja som zase presadil Linux server) sme
jedine oddelenie kde neblbnu vyrusi (exe moc nechodia pod NT, oficacke
som vyradil zakazom spustania makier a outlook som zatrhol pod hrozbou
nasilia na uzivateloch)

--
Traja nejnebezpecnejsi lidia
		1. Programator, ktory drzi v ruce pajkovacku.

--
"Ste svedkami nekonecnej spravodlivosti noveho storocia.
K smrti vyhladnuty civilisti cakaju, az budu zabity"