Ladislav Zajicek

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Pondělí Prosinec 10 09:06:00 CET 2001

> Byl konfliktni zejmena kdyz si vymyslel nesmysly (at uz technicke nebo
> lekarske) nebo kdyz mel priznat svoji chybu (napr. zustal dluzen vsem
> predplatitelum Bajtu a ani se nenamahal se nejak s nimi vyrovnat).
> Jakakoliv diskuze byla vzdy vyloucena ("Jestli me budete opravovat,
> vyhodim Vas z konference").

Najdete mi v dejinach nejakou vyraznou osobnost, ktera by byla
normalni ze vsech pohledu.
Kazdej, kdo se necim intenzivne zabyva je tak trochu magor.
Dokonce bych se odvazil rici, ze magor je kazdy,
jen na nekterych to neni tak moc videt.

Pan Ladislav Zajicek mel na spoustu veci neobvykly pohled a spousta
lidi s nim nepochybne nesouhalasila.
Nicmene, lepe mit SVUJ POHLED, nez drzet davove stanovisko.

Na soucasne podobe netem.cz je videt, jak nam vsem bude
pan Ladislav Zajicek chybet.

Miroslav Kolombo
kolombo na kolombo.cz