Frontend pre RCS?

martin.kula na deltaes.cz martin.kula na deltaes.cz
Pondělí Prosinec 10 14:29:31 CET 2001

Zdar

On Mon, 10 Dec 2001, Oto Buchta wrote:

> Nerad bych ted neco prepisk, ale podle meho soukromeho odhadu je CVS pouhou
> nadstavbou, rozsirenim RCS. Pak by mozna slo zkloubit dohromady nastroje na
> RCS a pritom jet pres CVS. Nebo se pletu?

To s tou nadstavbou je IMHO hodne pritazene za vlasy ;-)) Spis
CVS pouziva RCS jako nastroj a dnes jiz tomu tak ani neni protoze CVS ke
svemu behu rcs ani nepotrebuje takze z rcs zustal jen format souboru v
repository!
No a repository je zrovna duvod proc si myslim, ze ani nic takoveho jako
frondend pro rcs neexistuje, protoze rcs je v podstate jen utilita ktera
prevadi soubor do jineho formatu (filtr) a neobsahuje zadnou spravu -
repository nebo neco takoveho (pominu-li pouziti adresare RCS existuje-li)
Co by jako ten frondend mel delat ?????

Martin