Ladislav Zajicek - osamely bezec?

Robert Hanzlik robi na junyks.cz
Pondělí Prosinec 10 14:49:56 CET 2001

Zdravim,

> Možná to zní divně, ale nikde jsem nikdy neviděl foto Ladislava Zajíčka.
> Docela rád bych věděl, jak ten člověk, který mě kdysi hodně naučil vlastně
> vypadal.

Ufff, vysoky cca. 175cm co si pamatuji, hubeny az vyzably, dlouhel vlasy a
vousy ala hipik. Vetsinou mirne podmraceny, vynikajici zvlastnim stylem
chovani a tak vubec ;-) Ale docela se s nim clovek, kdyz odhlednu od ruznych
problemu u pobavil kdyz tak zpetne probiram ruzne zalezitosti kdy jsem delal
pro redakci BAJTu a setkaval se s nim denne jakozto i s Kofrankem a dalsima
spolupracovnikama.

S pozdravem
                          Robi

Robert Hanzlik