podivejte se na tuhle manipulaci

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Pondělí Prosinec 10 14:38:23 CET 2001

Mas pravdu, bohuzel ...
Kdyz si jen vzpomenu, jak nedavno nekteri moji znami
cetli clanek v novinach jako novinku, kterak nejaky
16tilety hacker prozrazoval, jak nakupovat na internet zadarmo,
tak mi z toho bylo soufl. Ti pitomi novinari ...
Jednak to je stary, (funkcni generator/validator kreditnich karet
jsem si zkousel pred nejakymi 5-6ti lety),
druhak tam u poloviny veci byly fakticke chyby.
Ale to laicka verejnost nevi.

PS: ostatne ze stejneho duvodu (pro zasmani)
jsem si schoval video HackerDaniel,
kterak predvadel v poradu Na vlastni oci, ze se da stahnout
z internetu film StarWars-1 (velikost 2CD),
sam se oznacil za hackera !!!, (nevim co hackoval,
vzdyt tyhle veci jsou poloverejne a spis jde o to najit je,
a stejne to podle mne stahoval jen z mistniho, lokalniho serveru ...)
A formulace moderatora, ze staci mit dobrou, rychlou telefonni linku,
a mate to doma, me fakt dostala az na podlahu.
To by me doma ty piratske filmy prisly pekne draho.
Vzpominam si, jak jsme jednou tahali iso image RH5.1 modemem 56k
3noci a 2dny v kuse. A to jsme to neplatili.

radek.karaffa na ct.cz

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.