Poznamka k clankum - Bill Gates

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Pondělí Prosinec 10 18:28:06 CET 2001

PC)

> To by som tiez pochyboval, myslim ze vacsi prinos na rozvoj PC
> techniky mali pocitacove hry :). U mna a u vela ludi co poznam
> bol hlavny dovod na upgrade hardware nie soft od M$ ale skor vyvoj
> hier: Wolf (286) -- Doom -- Quake  -- Quake III, najblizie upgrade bude
> DOOM III.

Fakt????? Hry????
Ja bych rekl, ze nebyt toho, ze vznikla obrovska masova platforma PC,
na jejiz vznik ma NEPOCHYBNE vliv prave Microsoft, tak by se hry pro PC
tak masove nedelali.

Mozna ze doma lide predelavaji PC kvuli novym verzim her, ale ve firmach
to prave zvykem neni, nejcasteji se neco meni az kdyz to nestaci,
treba pro nove WINDOWS.

Ja vim, ze tu pana Billa Gatese nemate radi, ale ona za nim OPRAVDU
nejaka VIZE zustala (o kvalite Windows a dalsich si take myslim sve).

Miroslav Kolombo
kolombo na kolombo.cz