kompilace proftpd s podporou mysql

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Pondělí Prosinec 10 19:17:33 CET 2001

Dne po 10. prosinec 2001 16:31 Robert Hanzlik napsal(a):
> Zdravim,

Napsat mu spravne cestu k tem includes ! Kdyz uvadite, ze
"mysql.h skutecne mam v adresari
/usr/local/mysql/include/mysql", tak musite pri konfiguraci
tuto cestu uvest a ne nejakou jinou :o).

Protoze jste uvedl
"--with-includes=/usr/local/mysql/include", coz se
neshoduje s predchozim tvrzenim, tak to proste nejde ...

> tak ted uz zbyvaji asi jen cunecinky ala CC=gcc
> CFLAGS="-I/usr/local/mysql/include" ./configure

 aale nee, na to je vzdycky cas.