Cisco VPN klient a Linux

Jan Švec jenik na jikos.cz
Pondělí Prosinec 10 19:25:10 CET 2001

On Po, 2001-12-10 at 14:02, Radek Vybiral wrote:

> Je opravdu docela smutne, ze je videt, ze jste se ani neobtezoval zkusit
> toho klienta najit. Jinak by jste zahy zjistil, ze ho nabizi docela
> prekvapive sama firma Cisco :((

Toho klienta jsem se OBTEZOVAL hledat pomerne dlouho. Jedine, co jsem na
strankach Cisca nasel, je software, ktery se sice jmenuje Cisco client
for Linux, ale pokud jsem to spravne pochopil, je to pouze sw,
vyzadujici ke sve korektni cinnosti jeste hw zarizeni Cisco VPN
concentrator a ja bych to rad vyresil ciste softwarove (pod windows to
jde). Pokud jsem to pochopil spatne, tak se omlouvam.
BTW pokud jste nasel ciste sw reseni, mohl byste mi prosim poslat odkaz
? (staci soukrome, at tim nezatezujeme konferenci). Dekuji

J. Svec
FZU AV CR