Vyreseno PowerOff

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Pondělí Prosinec 10 22:50:17 CET 2001

Pavel Ruzicka wrote:

>S novym jadrem 2.4.16 se mi nevypinal ATX pocitac pomoci halt.
>Zpusobovala to zapnuta volba SMP v jadre. S podporou pouze pro jeden
>procesor je vse OK.
>
>Pri pouziti SMP udajne pomuze kernelovy prikaz "apm=power-off".
>
>Pavouk
>
>pavouk at comp.cz

Muzu mit jednu prosbicku? Muzete mi (treba soukrome, at nerusime
konferenci) poslat konfigurak kernelu (staci jen tu cast, ktere se tyka
napajeni a vypinani). Ja tu zaboha nemohu donutit stroj, aby se po halt
vypnul. Naposledy jsem to zkousel v 2.4.9 (jisteze distribucni kernel RH
zdroj vypne, no). 2.4.16 jsem zatim nezkousel, chystam se na to.
Diky

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz