Binarka k links-0.96 s patchom pre autentifikaciu

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Úterý Prosinec 11 01:31:50 CET 2001

On Mon, Dec 10, 2001 at 12:18:48PM +0100, Marian Prochocky wrote:
> Hladam binarku pre i368 k www browseru links-0.96, ktora by zvladal
> autentifikaciu proxy servera, pripadne dalsich www serverov. Na domovskej
> strane projektu je sice uvedeny patch pre tuto vlastnost, ale vlastnu
> binarku sa mi nepodarilo skompilovat.
> Momentalne pouzivam links-0.91, ktory sa snazim upgradovat na  links-0.96,
> pricom by mal mat horeuvedene vlastnosti. Na zaver este prikladam vypis zo
> zavislosti kniznic k links-0.91 (tuto binarku pouzivam na linuxe z
> distribucie RedHat 6.1):

hmm, momentalne pouzivam 0.96 s podporou java scriptu (hmm, velmi, velmi
chudou, nepozoruji to vubec) a s ssl. musel bych hledat, kdo to pro
mne daval do kupy, protoze v patchich byl problem se stejnojmennyma
promennyma, byl to nekdo z Penguin.cz .
http overovani tam nemam, ale _velmi_ bych je uvital.

tedy, co chci rict: 0.96 mam, ale http overovani tam neni. co jsem
hledal v konferenci linkse, tak ten kod pro http auth byl dost
nestabilni a hledal se dobrovolnik k prepsani.
jinak ja jsem s linksem opravdu velmi spokojeny, nedavno jsem dokonce
premyslel, ze bych se jej pokusil presvedcit na obrazky pomoci takove
te knihovny aalib, nebo jak to je, ale pak jsem nenasel cas a nevim
vubec, zda by to slo ;-))

dost casto mi blbnou cookies, pozoruji to pri spolupraci s mailmanem,
overi mne, necha jit dovnitr, ale libovolny klik na odkaz mne vrhne na
login page, ale to je jedina chybka, ktera mne trapi. hmm, kdyz jsem si
ji ted sepsal, asi se ji pokusim reportnout ;)

--

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487