Poznamka k clankum - Bill Gates

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Úterý Prosinec 11 07:08:38 CET 2001

> Myslim si, ze zasluhy B.G. o rozsireni PC jsou nepopiratelne a pokud
> je tady chceme popirat dostavame se do pozice do ktere by jsme se
> dostavat nemely

no na rozvoji HW maju hlavni vpliv zly programatory. v poslednej dobe
ludia nejak programuju za pomoci tych najhorsich algoritmov co su mozne
a Fy. im v tom pomahaju tym ze im daju nastroje ktorych funkcie su moc
koplexne.

> (tj. upirani zasluh konkurenci a tj. presne pozice kterou microsoftu
> vycitame).

no co ja viem taqk konkurencia zasluhi nema to len MS alebo som zblbli z
IT casopisou a televizie?

> Licencni politika - pokud neodporuje zakonum, je a doufam, ze vzdy
> bude interni zalezitosti dane firmy.

Problem je to ze cast licencie je v rozpore z nasimy zakonmi. A ta od MS
,ak nepocitam tu vypalacku na .net, je zbytocne buzerujuca (nalepky na
pocitace, mimocohom unas i uvas ich snimi mozete poslat do prdele)

> Jedna z tezi svobodneho podnikani je, ze mohu prodavat za jakoukoli
> cenu (vyjma pripadu, kdy jsem v rozporu se zakonem), za jakou je nekdo
> ochoten kupovat - to, ze ja nechci kupovat OS za x tisic neznamena, ze
> jini chteji OS zadarmo take.

ale MS asi uz prekrocil nrjake hranice ked ma na krku antimonopolny sud
v USA (niektore staty maju snim este sukromne sudi) a EU ich tiez
preveruje z neklaich praktik.

> Fakt, ze vetsina lidi pouziva vyrobky Microsoftu zanamena, ze je asi
> povazuje ze lepsi reseni. Zrovna tak jako Vy povazujete za lepsi
> reseni Linux.

Z tymto nesuhlasim vela ludom je to jedno alebo ho i nechcu len su
tlaceny do tohto prostredia.

> Osobne si myslim, ze pravda je vice na strane Linuxu, ale rozhodne
> bych nezavrhoval jine systemy.

Mam dojem ze az na par extremistou tu nikomu nevadia ine systemy to co
tu ludom, povedsinou vadi su nekorektne praktiky niektorich fyriem a
nieje to len MS

> Pokud chci nekoho presvedcit, ze je vec A lepsi nez B budu se snazit
> ukazovat vyhody veci A, ne nevyhody veci B. Pripadne budu srovnavat.
> Pro mne a spostu mych kamaradu vychazi lepe Linux, pro spoustu jinych
> lidi zase Microsoft. Rozhodne bych tyto lidi nenazyval stadem ....

no to mas stastie ze si nasiel cloveka ktori si vyberal system a na
zaklade jeho poziadaviek vysiel ten a ten. Ja mam tu smolu ze narazam na
inteligentov ktory si myslia ze Win je najlepsi na vsetko a basta.

--
Traja nejnebezpecnejsi lidia
		1. Programator, ktory drzi v ruce pajkovacku.

--
"Ste svedkami nekonecnej spravodlivosti noveho storocia.
K smrti vyhladnuty civilisti cakaju, az budu zabity"