Nemuzu naji t stary job v CRONu

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Úterý Prosinec 11 10:09:21 CET 2001

Dobry den,

On Tue, Dec 11, 2001 at 09:33:20AM +0100, Pavel Vrzal wrote:
> Kazdy tyden me otravuje hlaska z CRONu, ze nesel provest tento job.
> Hledal jsem vsude mozne, ale nenasel jsem, jak to vyhodit z toho planovace.
>
> /etc/cron.weekly/makewhatis.cron:

Vyhozeni tohoto konkretniho job-u se da provest velmi jednoduse:
staci ho presunout z adresare /etc/cron.weekly nekam pryc. Ale
nedelal bych to (IMHO): spise bych se pokusil odstranit pricinu
problemu, kterou jsou zde zrejme linky na neexistujici soubory
(IMHO, jisty si s tim samozrejme nejsem). Ostatne zkuste si tyto
"soubory" vyhledat, smazte je a vyzkousejte ten job pustit rucne:
melo by byt vse OK.

> s pozdravem
> Pavel Vrzal

Zdravi