"Xinerama-like" na 2 ruznych pocitacich

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Prosinec 11 11:08:22 CET 2001

Petr Skoda wrote:
:
: Mate nekdo predstavu, jestli existuje neco podobneho Xinerame, co
: nevyzaduje 2 videokarty v jednom pocitaci , ale fungovalo by na dvou
: fyzicky ruznych pocitacich - kazdy s vlastnim X serverem a monitorem ?
:
: Mam na mysli predstavu , ze mate vedle jednoho pocitace postaveny druhy s
: velkym monitorem, na kterem taky nastartujete X-ka , ale pak ho nechate
: byt a z toho prvniho presunete okno vlevo a ono se objevi na tom druhem.
:
: Videl jsem kdysi v praveku predvadet pocitace Sony NEWS (cca 1991) a byly
: 3 vedle sebe a na prostrednim bezel takovy ten wireframe micek (ci
: mnohosten) a za chodu se presouval vpravo ci vlevo a kus se ukazoval na
: sousednich displejich. A to byly nejake predpotopni X-ka
:
: Tak si rikam, ze by se takhle dali vyuzit nejake stare stroje na kterych
: by jen bezely X-ka a nic vic jako diplej server a vzniklo by idelani
: prostredi na ovladani aplikaci ktere vyzaduji spoustu oken apod.
:
: Je mi jasne, ze pomoci -display si muzu kazde okno hodit na libovolny
: pocitac ,ale pak ho musim ovladat jeho mysi a to neni ono.
:
	Mam pocit, ze neco podobneho se kdysi jmenovalo x2x.
Treba to jeste funguje.

-Y.

Having your own personal custom language dialect might be tempting but it is
normally something only the lisp community do.                    (Alan Cox)