rh7.2, divx a prehravac v .rpm

Tomas Smetana xsmetana na erinys15.fi.muni.cz
Úterý Prosinec 11 12:09:35 CET 2001

On Tue, 11 Dec 2001, Frank J. Tomes wrote:

> Dobrý den,
> chtěl bych v linuxu sledovat divx filmy. Zkoušel jsem kompilovat mplay
> a avifile a dopadlo to neslavně.
>
> Poradí mi někdo prosím, zda je někde (nebo jestli někdo nemá) rpm
> balíček s nějakým divx přehrávačem včetně knihoven a kodeků, abych si
> to já jako běžný uživatel mohl jednoduše nainstalovat bez nutnosti
> kompilace?
>
> Hledal jsem na rpmfind.net a našel jsem jen balíčky pro polished
> linux, ty při pokusu o instalaci hlásily noho nevyřešených závislostí.
>
> Mám red hat 7.2.

> [...]
Zkuste http://cambuca.ldhs.cetuc.puc-rio.br/xine -- jsou tam rpm balicky
prehravace XINE spolecne s potrebnymi knihovnami a kodeky. Sam jsem to
nezkousel, ale melo by to byt OK. XINE jsem pouzival kdysi, ted mam
mplayer, pro ten bohuzel binarky nejsou (nemely by byt...).

Tomas Smetana

Daląí informace o konferenci Linux