rpm 3.0.3

Jaroslav.Trlicik na semperflex.cz Jaroslav.Trlicik na semperflex.cz
Úterý Prosinec 11 13:14:00 CET 2001

Dobry den,

dostal jsem se do situace, kdy potrebuji provest upgrade sendmail-u z
verze 8.9.3 na 8.11.x.
Jadro linuxu je 2.2.16 (resp. 2.2.12-20 na jinem serveru). Po zadani
prikazu

rpm -Uvh sendmail-8.11.2-14.i386.rpm

jsem obdrzel zpravu

"Tato verze RPM podporuje jen balicky, ktere maji hlavni (major) cisla
<= 3"

a chybovy konec.

'rpm' je verze 3.0.3.

Nevite, jaka verze 'rpm' toto zvladne a zda bezi na tomto jadre ? A jak
odinstaluji 'rpm', kdyz je
z balicku rpm a nainstaluji nove ? Trochu mi to pripomina problem vejce
a slepice.

Jsem sice Unix-ak, ale Linux-em jsem se do vetsi hloubky dosud
nezabyval.

Dekuji

--
Jaroslav Trličík

Semperflex Optimit a.s.
742 35 Odry
Czech Republic

tel.: ++420 656 763434
fax: ++420 656 730200

mailto:Jaroslav.Trlicik na semperflex.cz
http://www.semperit.at

*****

Tato zpráva a jakákoliv její příloha jsou důvěrné a mohou být vyhrazené či jinak chráněné před prozrazením.
Pokud nejste zamýšleným příjemcem, buďte tak laskavi a zatelefonujte či pošlete e-mail odesílateli a zprávu a přílohy vymažte ze systému.
Pokud nejste zamýšleným příjemcem, nesmíte zprávy či přílohy kopírovat nebo je vyzrazovat dalším osobám.

*****

*****

This message and any attachment are confidential and may be privileged or otherwise protected from disclosure.
If you are not the intended recipient, please telephone, fax or e-mail to the sender without delay.
Return this message or delete this message and any attachment from your system as per our request.
If you are not the intended recipient you must not copy this message or attachments or disclose
the contents to any other person.

*****