Poznamka k clankum - Bill Gates

Michal Špaček skim na deltaes.cz
Úterý Prosinec 11 15:18:10 CET 2001

On Tue, Dec 11, 2001 at 11:04:22AM +0100, Petr Klimovic wrote:
> Jenomze usili nutne k zacatku je pro ruzne lidi ruzne. Nekdo si zridi
> zivnostak a za zbytek penez vybavi firmu. Nekdo jiny, si musi na
> zivnostak nejprve nasetrit a o nejakem zbytku se vubec neda mluvit,
> atd... Proste lisi se startovaci podminky.
To je jasne.
Startovaci podminky jsou ruzne, me ovsem slo o moznost a tu ma kazdy
{vyjimam ty kteri jsou nejakym zpusobem nemocni}.

V historii spolecnosti je myslim jasne videt, ze nezalezi na tom kdo
jak zacal, ale jak to tahl a dotahl.

Tim se ohrazuju proti jakymkoliv spekulacim o tom, ze mel BG stesti apod.
Nelibi se mi to, jak to BG tahl a kam to dotahl, ale muzu udelat
jedine to, ze budu delat neco lepsiho.

skim
  Michal "sKim" Spacek         	Brno, CZ, Europe
 E-mail: skim na deltaes.com
    icq: 66962942		user: debian, TeX