SuSE 7.3: Chyby

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Úterý Prosinec 11 19:37:51 CET 2001

On Tue, Dec 11, 2001 at 03:43:55PM +0100, Libor Dub wrote:
> Stáhl jsem si FTP distribuci SuSE 7.3 z internetu a rád bych se podělil o zkušenosti s její instalací. Předtím jsem používal zakoupenou distribuci SuSE 7.2 CZ Proffesional.
>
> NOVÁ INSTALACE
> ==============
> Nová instalace zaručuje kvalitní upgrade na 7.3, ovšem pouze za
>předpokladu, že budete při instalaci pozorní a v YaSTu provedete
>všechny úkony, spjaté s instalací (volba jazyka, znakové sady, okenního
>manažeru,...), v opačném případě očekávajte následující komplikace:

hmm, a co jineho cekate v pripade, ze neprovedete vsechny pozadovane
ukony. ze to za vas system udela sam? suse jsem uspesne pouzival
a mam je docela rad, prestal jsem je pouzivat z toho duvodu, ze mi
nevyhovovala licencni politika a nemam rad nemcinu, ale treba takovy
sax, to je super. nebo i sdb. suseconfig, /etc/rc.config a yast jsem
jiz tak nemiloval, ale v zacatcich mi byl velmi napomocen.

--

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487