komprimovane obrazy disku

Stepan Kadlec steve na students.zcu.cz
Středa Prosinec 12 08:18:55 CET 2001

On Wed, 12 Dec 2001, Kilian Igor wrote:

> A co tak ist na to takto:
>
> dd if=/dev/hda1 | gzip -c - >~/drive_hda1.img.gz

jo, tak nejak jsem to tak delal
(dd if=/dev/hda1 | gzip | dd of=~/drive_hda1.img.gz)
jenomze kdyz to pak chci rozbalit nebo zapsat, tak to skonci s crc chybou
v gzipu, myslel jsem, ze je chyba ve zpusobu vytvoreni gzipu, protoze kdyz
nejdriv vytvorim samotnej obraz a pak ho zvlast gzipnu, tak je to ok.

        Stepan 'steve' Kadlec
        steve na students.zcu.cz
      http://home.zcu.cz/~steve