Tiskarna a IrDA pres USB

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Středa Prosinec 12 07:57:04 CET 2001

Martin Bodlák wrote:

> Hojte!
>
> Jakou byste z vlastni zkusenosti doporucili levnou tiskarnu k linuxu?
> Chtel bych tisknout hlavne cernobile, ale prilezitostne i barvy.
> Jde mi o tiskarny, ktere jsou hodne pouzivane a bezproblemove.
> (Hodlam tisknout hlavne z GIMPa, StarOfficu a Mozilly.)

ja mam HP640C a vcelku ujde navyse nieje ani draha pod linuxom ide z
HP6xx drivermy ci pakardackymi HP6xxC drivermy ale len 300DPI viem ze su
este nejake drivre cez GIMP a tie vedia aj 600DPI. ten od HP vie aj
fotografie (tie tlaciaren tlaci len v 300DPI)

> Druhy dotaz tady nekdo uz jednou polozil, ale mel jsem pocit, ze k
> odpovedni se ctihodne forum nedostalo. Tak tedy jeste jednou, jak je
> to s pripojenim IrDA adapteru na USB, jde to?

Nemam stim skusenosti ale z toho co viem o IrDA tak je to seriovy port
na ktorom je zaveseny svab co prevadza RS232 na IrDA takze takyto
adapter bi sa mal hlasit ako seriak takze by mal ist z driverom na
seriovy port (pre USB) a potom bi malo stacit len nan postvat irda
rozsirenie.

--
Traja nejnebezpecnejsi lidia
		1. Programator, ktory drzi v ruce pajkovacku.

--
"Ste svedkami nekonecnej spravodlivosti noveho storocia.
K smrti vyhladnuty civilisti cakaju, az budu zabity"