komprimovane obrazy disku

Kilian Igor igor.kilian na infogas.sk
Středa Prosinec 12 08:38:10 CET 2001

Vyskusal som oboje aj to co som napisal ja aj to co ste
napisal vy. Vsetko u mna funguje. Skusal som to na boot
filesysteme, ktory mam iba 16MB. Nemam ziadnu chybu.
Po rozbaleni som dostal to iste aj mount cez loop mi fungoval
v pohode.

dd mam z baliku fileutils-4.0x-3
gzip mam z baliku gzip-1.3-6

Igor