Problemy Kyro II v MDK 8.1

Lubor Kolar lubork na porcus.cz
Středa Prosinec 12 09:45:50 CET 2001

Dokazete poradit? Na Google jsem prakticky nic nenasel a nikde jinde taky ne.

1. hrozne pomala akcelerace Xek (jestli tam vubec nejaka akcelerace je).
Nejakej konfigurator z MDK hlasi, ze pouziva XFree pro Kyro, ale prijde mi to
jako blbost, protoze takhle pomala ta karta rozhodne bejt nemuze (napr. pod
Windozama jede jako blesk)
2. Kdyz skoncej Xka, tak nekdy (v cca 30% pripadu) to rozhodi textovy rezim
karty natolik, ze karta zobrazuje pouze barvy pozadi znaku, nikoliv uz vsak
ty znaky (takze napr. mc vypada jako modry panel s sedivym prouzkem a
normalni konzole je jenom cerna obrazovka s bilym kurzorem, ktery blika).
Obavam se, zda to nemuze mit souvislost s tim, ze MDK mi automaticky po
startu zavadi cesky font a jestli se nemohl nejak vymazat s te pameti
videokarty. Mate nekdo tuseni, jak se obnovi defaultni (z ROMky videokarty)?
Dik
--
LK