Apache, problem s VirtualHost

David Michal david.michal na czechwireless.cz
Středa Prosinec 12 10:27:03 CET 2001

> Mam dve domeny prague.mojedomena.cz a www.mojedomena.biz
> ServerName prague.mojedomena.cz
> DocumentRoot /var/www/html
> NameVirtualHost *
> <VirtualHost *>
> DocumentRoot /var/www/worldbiz
> ServerName www.mojedomena.biz
> </VirtualHost>
> Nyni pokud jdu na www.mojedomena.biz, je vse v poradku zobrazi se mi
> obsah adresare definovaneho v sekci VirtualHost Pokud jdu na
> prague.mojedomena.cz, zobrazi se mi take obsah /var/www/worldbiz misto
> ocekavaneho /var/www/html.

Nehlasi apache pri startu neco o overlapping virtualhostech a o
namevirtualhost direktive? (pokud pouzivate na startovani apache nejake
skripty z ditribuci, tak ty mohou nektere hlasky skryt - bud mrknete do
error logu, nebo ho spustte rucne). Pokud ano, zkuste zahodit ty
hvezdicky, a misto nich napsat IP adresu.

--
JiKos.

Nehlasi nic. Ale zajimave je, ze pokud spustim demona takto: httpd -S pak
ani nevypise zadne VirtualHost, jakoby tam nebyl zadny definovany. Myslim
si, ze mi neco chybi v httpd.conf. Ale zatim nevim co. :(
David