Odejde ovladani z klavesnice

Richard Richter richter na bgs.sk
Středa Prosinec 12 13:19:29 CET 2001

Zdravim vespolek...

Od jiste doby (a tusim to bude presne ta doba, co jsem zacal pouzivat Sun
Keyboard Type 6 USB) se mi stane, ze mi v linuxu uplne prestane reagovat
klavesnice. Problem bude zrejme v jadre, protoze nejdou prepnout ani konzoly,
proste nic. Je mozne se ale na stroj prihlasit, prepinat konzoly pres chvt,
atd... vsechno jede, akurat z pochopitelnych duvodu nejsem s takovouto
funkcnosti spokojen a stroj rebootuji.

Setkal se nekdo s podobnym problemem?

Faktem je, ze to neni prvni problem s touto klavesnici - predtim mi neslapaly
diody, coz jsem "opatchoval" ignorovanim jiste funkce v pc_keyb.c (vraci 1 hned
na zacatku, abych se vyhnul timeoutu), ale s timto to zrejme nesouvisi. I kdyz
nepracuji ve Windows tak casto jako v linuxu, preci jen tam obcas klavesnici
vyuzivam dost casto a dost divoce (hraji hry :-)) - nikdy jsem vsak tento
problem nemel. Stejne tak ty diody jedou dobre.

Ma to byt skutecne problem jen teto jedine USB klavesnice? (Faktem je, ze ona
primarne pro PC urcena neni. :-))

S pozdravem...

Virgo

Richard Richter (richter na bgs.sk)
Application Programmer, Business Global Systems a. s.